Thursday, March 28, 2013

គោលនយោបាយចំពោះបចេ្ចកវិទ្យាពត៏មាននឹងសារគមាគន៏នៅក្នុងការអប់រំ

​​​​​​​​              គោលនយោបាយចំពោះបចេ្ចកវិទ្យាពត៏មាននឹងសារគមាគន៏នៅក្នុងការអប់រំ
គោលនបាយស្តីពីបចេ្ចកវិទ្យាពត៏មាននឹងសារកមនាគមន៏នៅក្នុងការអប់រំរបស់ក្រសួងអប់រំយុវជននិង
កីទ្យាផោ្តតការយកចិត្តទុកដាក់ចំពោះផែនការសំខាន់ៗចមនួន៤៖
  • ផែនទី១៖បង្កលក្ខណៈអោយគ្រូនិងសិស្សគ្រប់រូប់ទាំងអស់ជាពិសេសនៅកម្រិតមធ្យមសិក្សា
បានប្រាស្រ័យប្រើប្រាស់បចេ្ចកវិទ្យាពត៏មាននិងសាគមនាគមន៏ដោយធានាអៈអាងថាបចេ្ចកវិទ្យា
ពត៏មាននិងសារគមនាគមន៏ពិតជាត្រូវបានប្រើប្រាស់ជាយានជួយកាត់បន្ថយគំលាតឌីហ្សីថលរវាង
សាលារៀនកម្ពុជា ជាមួយនឹងសាលារៀនផៀងៗទៀតនៅប្រទេសជិតខាង។
  •   ផែនទី២៖សង្កត់ធ្ងន់ទៅលើតួនាទីនិងមុខងាររបស់បចេ្ចកវិទ្យាព័ត៍មានវិទ្យានិងសារគមន៍ដែល ជាឧបករណ៍ស្មាប់រៀននិងបប្រៀនទៅតាមមុខវិជា្ជផ្សេងនិងក៏ជាមុខវិជា្ជដោយទ្បែកផងដែរ។
ការទទួលពត៏មានតាមអ៊ិធឺណែតបណា្តញពត៏មានអន្តរជាតិនិងការប្រាស្រ័យទាក់ទងគ្នាដែលកាន់
តែដកម្មតាមរយៈអ៊ីមែល(សារអេទ្បិចត្រូនិច)រវាងសាលារៀនជាមួយសាលារៀននិងរវាងបុគ្គល
នោះអាចបំពេញមុខនាទីយា់់ងសំខាន់នៅក្នុងការអភិឌ្ឍន៏អាជីពជូនអ្នកអប់រំ។ក្រៅពីវិទ្យុនិងទូរទស្សន៏
ដែលជាឧកបរណ៏សម្រាប់រៀននិងបប្រៀនដែរនោះគោលនយោបាយនេះក៏បានសង្កត់ធ្ងន់ទៅលើការ
ប្រើប្រាស់កុំព្យួទ័រសម្រាប់ទទួលយកពត៏មានបង្កើនបុទី្ធនិងជំនាញផៀងៗសម្រាប់ប្រាស្រ័យទាក់ទង គ្នាដើម្បីផ្លាស់ប្ដូរព័ត៍មានផងដែរ។
  • ផែនទី៣ ៖ លើកកម្ពស់ការអប់រំនៅកម្ពុជា តាមរយៈការអប់រំពីចំងាយ និងស្វ័យសិក្សា គឺនៅក្នុងចំណោមក្រុមកុមារ ក្រុមជំទង់ និងក្រុមយុវ័យជួបការលំបាក ដែលបាត់បង់ឳកាស ចូលសិក្សានៅកម្រិតគោលនយោបាយ និង យុទ្ធសាស្រ្តប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យា ព័ត៍មាន និង សារគមនាគម៍ក្នុការអប់រំនៅកម្ពុជា។និងជាមូលដ្ឋានរួមមានអក្ខរកម្ម និងបណ្ដុះបណ្ដាលបំនិន ដោយមិនគិតពី ភេទ អាយុ ជនពិការភាព ជនជាតិភាគតិច ឬទីកន្លែង ដោយផ្សំជាមួយនឹង ទូរទស្សន៍ ឯកសារបោះពុម្ភ និង ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយព័ត៍មានចំរុះ។
  • ផែនទី៤ ៖ សង្កត់ធ្ងន់ទៅលើការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាព័ត៍មាន និងសារគមនាគម៍ដើម្បីលើក កម្ពស់ផលិតភាព ភាពស័ក្តសិទ្ធិ និង ប្រសិទ្ធភាពការគ្រប់គ្រងអប់រំ។



0 comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Blogroll

About